Fitnessfighten!

Japp, jag vann att få va med i FF i en hel månad, där man får kostschema och träningschema och tävlar om 21000 kr!! Sen gäller det att köra hårt, den med bäst resultat vinner! Nu är inte mitt mål att vinna dessa pengar utan målet är att få en bättre hälsa, kondition och sluta med allt skit jag stoppat i mig senaste månaderna.. Gå ner i vikt, mitt mål är ca 15 kg ner! De går ej på en månad men att vara med i FF är en bra kickstart och kosten och träningen känns verkligen toppen!! Så dag 3 är jag på just nu, har intagit min lättyoghurt och ska träna innan lunch! En timma om dagen tränar man, det är tufft men kul!! Har en förjäklig träningsvärk idag dock:P Aja, here we go!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0